Pazar, Eylül 02, 2012

Issız Erkekler Korosu / Canan Tan


Öncelikle belirtmeliyim Canan Tan hayranıyım. Tüm romanlarını okumuş hatta üşenmeden her yıl geldiği Bursa Kitap Fuarında kitaplarını imzalatmış biriyim :) Okurken keyif alıp bir çırpıda bitiriverdiğim kitaplar oldu hep okuduklarım. Okudukça üzüldüğüm ya da sevindiğimde oldu. Sonuç olarak okuduğuma hiç pişman olmadım. Son olarak bu yıl çıkan Issız Erkekler Korosu isimli kitabı okudum. Etkileyiciliğin yanında kitapta yer alan Türk Sanat Müziği eserlerine bayıldım. Çoğunu dinledim. Ara ara söyledim :)

Yeni karakterlerin yanına eski romanlarındaki erkekleri de eklemiş. Okudukça eski kitapları da birer birer hatırlatıyor. Pişmanlıkları ve üzüntüleriyle bu erkekler konulu kitap beklediğinizden iyi çıkacak.

Roman Arka Kapak:

Âdemoğlu Pansiyon’da bir fasıl gecesi... Müşterilerin hepsi erkek! Ezilen, horlanan, acı çeken, ağlayan, üşüyen, hatta dayak yiyen erkekler onlar. Her birinin ayrı bir hikâyesi, o hikâyenin içine nakşolmuş ayrı bir şarkısı var. Ve tanıdık birkaç yüz... Piraye’nin Haşim’i, Yüreğim Seni Çok Sevdi’ninMurat’ı ve eskilerin Eylemci’si Vedatda orada. Issız erkeklerden oluşan muhteşem koro eşliğinde şarkılarını söylüyorlar. “Ömrüm seni sevmekle nihayet bulacaktır!” sözü verenler... “Beni kör kuyularda merdivensiz bıraktın,” diye sitem edenler... “Şimdi uzaklardasın,” diyerek hiç dönmeyecek sevgililerine seslenenler... Onların hikâyelerini paylaşırken, şarkılarında da kendinizi bulacaksınız...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder